استقلال خوزستان پس از نخستین برد به نیمه بالای جدول می‌اندیشد

- سیدعلیرضا شریفی

موافقین ۰ مخالفین ۰
استقلال خوزستان پس از نخستین برد به نیمه بالای جدول می‌اندیشد
استقلال خوزستان پس از ۷ هفته ناکامی با ۳ امتیاز به خانه برگشت اما نفت مسجدسلیمان نتوانست از سد پرسپولیس بحران زده بگذرد و همچنان به برد می اندیشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،هفته هشتم رقابت‌های لیگ بر‌تر جام خلیج فارس در حالی شروع شد که تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان از آغاز لیگ بر‌تر نتوانسته بودند مقابل حریفان خود به پیروزی برسند و فولاد خوزستان از هفنه پنجم رقابت‌ها نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند و دو تساوی و یک باخت حاصل کارش بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان که درصدد جذب یک مهاجم ازبک برای تقویت تیمش است معتقد بود بازیکنانش انگیزه لازم برای کسب 3 امتیاز را دارند و برای برد به بازی می‌آید.

بالاخره بازی فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز شروع شد و فولاد توانست به زحمت از سد حریف تبریزی خود بگذرد و با گل دقیقه 94 سروش رفیعی مردم اهواز را باز هم به خیابان‌ها بکشاند.

اما علی رغم بازی خوبی که استقلال خوزستان در بیشتر بازی‌های خود انجام داده بود عبدالله ویسی و یارانش در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته بود حرفان خود را شکست دهد.

ویسی که در حسرت برد مانده بود معتقد است که یک برد می‌تواند شرایط روحی تیمش را تغییر دهد و وضعیت تیمش را بهتر می‌کند.

روز بازی با صبا فرا رسید اما دروازه استقلال خوزستان در دقیقه 4 توسط احمد حسن‌زاده بازیکن صبا باز شد تا هواداران این تیم خوزستانی مأیوس‌تر از قبل بازی را مشاهده کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در نیمه مربیان توانست با تغییر تاکتیک توسط میثم مجیدی و ایمان با صفا توانست صبا را در قم شکست دهد و نخستین 3 امتیاز این فصل را جشن بگیرد.

در بین تیم‌های خوزستانی فقط نفت بحران زده نتوانسته حریفان خود را شکست دهد و پس از تغییر مدیرعامل به مصاف پرسپولیسی رفت که وضعیتی مشابه داشت.

نفت مسجدسلیمان خیلی امیدوار کننده در دقیقه 4 توسط کیومرث چراغی به گل برسد و این گل را تا پایان نیمه نخست حفظ کند.


اما یاران باقری نیا نتوانستند تک گل خود را حفظ کنند و از ضربه شروع مجدد هادی نوروزی در دقیقه 56 دروازه خود را باز شده دیدند.

حال تیم‌های خوزستانی با وضعیتی متفاوت در هفته نهم به مصاف رقیبان می‌روند.

استقلال خوزستان در هفته نهم میزبان تراکتور سازی تبریز است که این روز‌ها با درخشش ادینیوی برزیلی در صدر لیگ بر‌تر جای دارد.

تیم آبی پوش خوزستانی که پس از برد مقابل صبای قم توانسته خود را به رده یازدهم جدول برساند در صدد کسب برد و صعود به رده‌های بالا‌تر است.

ویسی معتقد است در پایان فصل تیمش در نیمه بالای جدول قرار می‌گیرد و به همین دلیل برای کسب امتیازات لازم برنامه ویژه‌ای دارد.

اما فولاد تیم چهارم لیگ بر‌تر به مصاف استقلال تهران تیم دوم جدول می‌رود.

استقلال از 8 بازی خود در لیگ بر‌تر 6 برد و 2 باخت کسب کرده است و در برابر تیم‌های بزرگ لیگ بر‌تر مانند سپاهان اصفهان و نفت تهران حرفی برای گفتن نداشت و فولاد 4 برد 2تساوی و 2 باخت در کارنامه خود دارد.

نفت مسجدسلیمان تیم بحران زده خوزستانی میزبان هم نام تهرانی خودش است.

نفت مسجدسلیمان با کسب 4 امتیاز در رده 16 لیگ بر‌تر و نفت تهران با 12 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

حال باید ببینیم در هفته نهم تیم‌های خوزستانی استقلال و فولاد می‌توانند با کسب برد روند صعودی خود را حفظ کنند و نفت مسجدسلیمان می‌تواند با برد مقابل هم نام تهرانی خود شایستگی‌هایش را ثابت کند.

انتهای پیام/


تسنیم

دیالکتیک

سید علیرضا شریفی

شهریور ماه 93

گزارش ورزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطالب و نوشته‌های اخیر | آرشیو

تعلق

تعلق

طبیعی است که اهواز مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلفی دارد اما آیا تاکنون مردم برای دفع آب‌های سطحی مطالبه عمومی انجام دادند؟ آیا از مدیرانی که در گذشته‌ پروژه‌های ناقصی در این حوزه انجام دادند شکایت شده است؟ طبیعی است در صورتی که مردم این موضوعات را مطالبه نکنند هیچ‌وقت این مشکلات رفع نمی‌شود.

سلاح غیرمجاز بلای جان خوزستانی‌ها

سلاح غیرمجاز بلای جان خوزستانی‌ها

در برخی از شهرهای خوزستان آن‌چنان استفاده از سلاح و تیراندازی عادی شده است که شب‌ها شنیدن صدای ممتد تیراندازی به امری طبیعی برای مردم تبدیل‌شده است.

مدیرانی که پس از 226 هفته وعده یک هفته‌ای روحانی را محقق نکردند

مدیرانی که پس از 226 هفته وعده یک هفته‌ای روحانی را محقق نکردند

رئیس جمهور در 24 دی 92 از رسیدن آب شرب سالم به اهواز طی یک هفته خبر داد ولی مردم اهواز با گذشت 226 هفته از این وعده هنوز نتوانسته‌اند طعم آب سالم را بچشند و مدیران شرکت آبفا معتقدند که فرسودگی شبکه توزیع عامل این موضوع است.

چرا حادثه تروریستی اهواز رخ داد؛ استاندار پاسخگو باشد

چرا حادثه تروریستی اهواز رخ داد؛ استاندار پاسخگو باشد

هرچند در حادثه تروریستی اهواز افراد زیادی باید پاسخگو باشند اما قطعا استاندار خوزستان ومعاونان سیاسی - اجتماعی و امنیتی وی باید در برابر کوتاهی‌های انجام شده در بلاتکلیف بودن وضعیت فرمانداری اهواز در ۱۸ ماه گذشته و عدم پیش بینی و پیشگیری از معضلات امنیتی استان پاسخگو باشند.

غم نان در قطب تولید گندم کشور

غم نان در قطب تولید گندم کشور

خوزستان با تولید گندم مورد نیاز 12 میلیون و 500 هزار نفر نقش اساسی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد اما با این وجود مردم خوزستان با معضل نبود امنیت غذایی مواجه هستند که عمده آن به مسائل معیشتی باز می‌گردد.

لزوم محاکمه کلانتری به دلیل تضییع حقوق عمومی

لزوم محاکمه کلانتری به دلیل تضییع حقوق عمومی

دو‌ روز پیش نامه محرمانه عیسی کلانتری برای انتقال آب کارون افشا شد و‌ روز گذشته کلانتری به دل کارون هجوم‌ برد تا قضیه انتقال آب کارون، ماست مالی شود.

آقای کلانتری، دعاکنید سیل هم برای پرآب شدن کویر بیاید

آقای کلانتری، دعاکنید سیل هم برای پرآب شدن کویر بیاید

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست رو گذشته در حاشیه نخستین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی با موضوع آلودگی هوا گفت: دعا کنید باد بیاید تا آلودگی‌ها را ببرد.

لزوم پیگیری مطالبات مردمی از شورا و شهرداری اهواز توسط جمنا

لزوم پیگیری مطالبات مردمی از شورا و شهرداری اهواز توسط جمنا

با توجه به پیروزی 8 نفر از کاندیداهای مورد حمایت جمنا در انتخابات شورای شهر اهواز، انتظار می‌رود که جمنا خواسته‌های مردم را از شورا و شهرداری پیگیری کند.

اظهار عجز روحانی از حل مشکلات اقتصادی

اظهار عجز روحانی از حل مشکلات اقتصادی

اظهار عجز روز گذشته روحانی از حل مشکلات اقتصادی نشان داد که رقیب روحانی در انتخابات آینده کارنامه پر از خالی اوست.

خوزستان، پرورش دهنده کاندیداهای ریاست جمهوری!

خوزستان، پرورش دهنده کاندیداهای ریاست جمهوری!

انتخابات ریاست جمهوری به نوعی مهم‌ترین انتخابات کشور است که طی آن فردی به عنوان رئیس جمهور ایران به مدت 4 سال انتخاب می‌شود و با سکانداری قوه مجریه قرار است کشور را اداره کند.